Nejaušs joks

- Ja tu kliegsi no vietas astoņus gadus, septiņus mēnešus un sešas dienas, tu būsi radījis pietiekami daudz enerģijas, lai uzvārītu tasīt...

- Ja tu kliegsi no vietas astoņus gadus, septiņus mēnešus un sešas dienas,
tu būsi radījis pietiekami daudz enerģijas, lai uzvārītu tasīti
kafijas. (Bet vai tas ir tā vērts?)
- Cūkām orgasms ilgst 30
minūtes! (Savā nākamajā dzīvē es labprāt būtu cūka.)
- Triecoties ar galvu pret sienu, tu patērē 150 kalorijas. (Man vēl joprojām jādomā par to cūku.)
-Tarakāns var nodzīvot bez galvas deviņas dienas, pirms tas nomirst no bada. (Ak, Dievs!)
- Lauvas pārojas līdz 50 reizēm dienas laikā. (Es tomēr labāk gribētu būt par cūku. Kvalitāte ir svarīgāka par kvantitāti!)
- Tauriņi laiza paši savas kājas. (To gan vajadzētu redzēt!)
- Ziloņi ir vienīgie dzīvnieki, kas nevar palēkāt. (Un tas ir arī labi.)
- Kaķa urīns tumsā fosforizē. (Interesanti, kas un kam apmaksā šādus pētījumus?!)
- Strausa acs ir lielāka par strausa smadzenēm. (Es zinu dažus cilvēkus, kuriem ir tāpat.)
- Jūras zvaigznēm vispār nav smadzeņu. (Arī tādus tipus es zinu.)
- Polārlāči ir kreiļi. (Nu un?)
- Cilvēki un delfīni ir vienīgās dzīvās būtnes, kas nodarbojas ar seksu arī prieka pēc. (Hei! Kā tur bija ar to cūku?)
1928364025972176490395196117770357960

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru