Nejaušs joks

Kādā jaukā dienā pa jūras krastu pastaigājās divas labas draudzenes. Te pēkšņi viena atrada pudeli, protams, atvēra un no turienes - puh....

Kādā jaukā dienā pa jūras krastu pastaigājās divas labas draudzenes.
Te pēkšņi viena atrada pudeli, protams, atvēra un no turienes - puh... izlido džins.
- nu saki savas 3 vēlēšanās.
- gribu ilgi dzīvot, vienmēr būt jauna un skaista.
Džins kaut ko nomurmulēja un viņa kļuva neaprakstāma skaistule. Turklāt par gadiem 10 jaunāka.
- un vēl es gribu būt miljonāre.
Džins atkal kaut ko nomurkšķēja un pēkšņi sāka no gaisa birt dolāri, kredītkartes un dārgakmeņi.
- Un gribu dzīvot ar Ricky Martin.
Džins atkal kaut ko paburkšķēja un pazuda. Pēc laiciņa atlidoja helikopters, izlēca skaisti puiši un aiznesa meiteni pie Ricky.
Noskatījās otrā draudzene pakaļ laimīgajai meitenei, uzmeta lūpu un slāja tālāk pa smiltīm viena.
Te pēkšņi skatās - atkal pudele. Atvēra - tur iekšā mazais džiniņš.
- gribu, - saka viņa, - būt miss pasaule, dzīvot mūžīgi, būt miljardiere. Un lai man vienmēr blakus būtu
daudz skaistu vīriešu!
- es, teica mazais, vēl esmu jauns. Man pat nav 1000 gadu. Es varu izpildīt tikai vienu vēlēšanos.
Un ne viss man vēl labi sanāk. Tiesa, metālmeistara darbus esmu jau teicami apguvis.
Padomāja sieviete mazliet un teica:
- nu tad iekal manu draudzeni uz mūžiem nevainības jostā.
19283640259721764907877606847850113902

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru