Nejaušs joks

Kafejnīcā sēž divi programmētāji. Garām iet glīta meitene. - Tai nu gan lieliski properties! – pirmais saka. - Es vakar pārbaudīju… Viss ...

Kafejnīcā sēž divi programmētāji. Garām iet glīta meitene.
- Tai nu gan lieliski properties! – pirmais saka.
- Es vakar pārbaudīju… Viss ir read only… – skumji atbild otrais.

-------------------------------------------------

- Labdien, vai Jānis mājās?
- Jāņa vairs nav.
- Ko? Vai miris?!
- Nē. Nopircis datoru un pieslēdzies internetam.

-------------------------------------------------

Dialogs starp programmistu un viņa sievu vakarā pēc darba.
Vīrs: Good evening dear, I`m now logged in.
Sieva: Maizi nopirki?
Vīrs: Bad command or filename.
Sieva: Nu bet es tev jau no rīta lūdzu.
Vīrs: Erroneous syntax. Abort?
Sieva: Kā būs ar jauno televizoru?
Vīrs: Variable not found...
Sieva: Vismaz iedod savi kredītkarti, aiziešu uz veikalu.
Vīrs: Sharing Violation. Access denied...
Sieva: Tu mīli mani vai datorus, vai arī ņirgājies par mani?
Vīrs: Too many parameters...
Sieva: Veltīgi ar tevi apprecējos.
Vīrs: Data type mismatch.
Sieva: Tu esi nekam nederīgs...
Vīrs: It`s by Default.
Sieva: Kas ar tavu šī mēneša algu?
Vīrs: File in use... Try after some time.
Sieva: Kāda man ir loma mūsu ģimenē?
Vīrs: Unknown Virus
19283640259721764902080237455953889935

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru