Nejaušs joks

Lietotājs un Windows Lietotājs: - Lūdzu, uzliec man jaunus videokartes draiverus. Windows: - Disks ir? Lietotājs - Ir! Windows: - Un kas ...

Lietotājs un Windows
Lietotājs: - Lūdzu, uzliec man jaunus videokartes draiverus.
Windows: - Disks ir?
Lietotājs - Ir!
Windows: - Un kas tad jāsaka?
Lietotājs: - "OK"
Windows: - Da kāds tur "OK", nevaru atrast vajadzīgos failus.
Lietotājs: - Nu, bet re, kur viņi ir!
Windows: - Kur?
Lieltotājs: - Uz diska!
Windows: - Kura diska?
Lietotājs: - uz B:
Windows: - Nav tāda diska.
Lietotājs: - Kā, zem DOSā taču ir!
Windows: - Tās nu nav manas problēmas.
Lietotājs: - Bet kā tad man draiverus uzinstalēt?
Windows: - Priekš kam tev draiveri? Tev taču nav videokartes...
Lietotājs: - Nevar būt!
Windows: - Nu, pavisam droši.
Lietotājs: - Nu, skaņas karte ir?
Windows: - Nav arī skaņas kartes.
Lietotājs: - Bet kas tad vispār ir?
Windows: - Džoistiks ir.
Lietotājs: - Agrāk nebija...
Windows: - Nu, laikam es labāk redzu!
Lietotājs: - Redz kā, es vēl tikai viņu taisījos pirkt.
Windows: - Nu, redzi! Ko tu bez manis darītu?
19283640259721764904892534147915566196

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru