Nejaušs joks

Lidmašīnas avārija. Izdzīvo tikai stjuarte, kas ar izpletni izlec no lidmašīnas un piezemējas uz neapdzīvotas salas. No rīta pamostas un ...

Lidmašīnas avārija.
Izdzīvo tikai stjuarte, kas ar izpletni izlec no lidmašīnas
un piezemējas uz neapdzīvotas salas. No rīta
pamostas un redz - blakus sēž bārdains vecis
un cep gaļu.
Stjuarte:
-Kas tu esi? Kā tu te gadījies?
- Noziedznieks esmu. Pirms 15 gadiem mani izmeta uz šīs
salas un atstāja, laikam cerēja, ka es te nomiršu. Bet es, redz, vēl
ar gaļu mielojos!
- Vai, es arī labprāt uzēstu....
- Bet ko dosi man pretī?
- Ja nu vienīgi to, ko 15 gadus neesi dabūjis...
Vecis pielec kājas un sajūsmā apkampj sievieti:
- Ak, tu mana mīļotā! Ak, tu mana vienīgā! Vai tiešām šņabi atvedi?!
19283640259721764906092113364882151842

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru