Nejaušs joks

Māte ienāk istabā un saka Jānim. -Jānīt kāpēc tava dienasgrāmata mētājās istabas stūrī? Jānītis. -Es to sodīju par divnieku. ------------...

Māte ienāk istabā un saka Jānim.
-Jānīt kāpēc tava dienasgrāmata mētājās istabas stūrī?
Jānītis.
-Es to sodīju par divnieku.

------------------------------------------------------------------------------------

- bērni, kas var pateikt , kas viņš būs kad izaugs liels?
anniņa:
- es būšu zobārste!
emīls:
- es būšu astronouts!
lienīte:
- es būšu mamma!
jānītis:
- es palīdzēšu lienītei kļūt par mammu!

-------------------------------------------------------------------------------

Apaļīga dāma ieiet veikalā. Dāma jautā pārdevējam:
- Es gribētu redzēt peldkostīmu, kas man derētu.
Pārsdevēja brīdi padomā, un tad atbild:
-Es arī!
19283640259721764903677687402572346679

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru