Nejaušs joks

Paņem mani cie$i, velc sev tuvu klāt, skūpsti mani biezzi un Lūdzu neapstāj. Tavi skūpsti kā sapņi man $ķiet, neliec man tiem garām iet S...

Paņem mani cie$i, velc sev tuvu klāt, skūpsti mani biezzi un Lūdzu neapstāj. Tavi skūpsti kā sapņi man $ķiet, neliec man tiem garām iet

Savās domās klīstu pie tevis un nevaru saprast es vairs, ko gaidīt man pa$ai no sevi, no domām, kuras neizgaist

Sniedz savu roku man, nāc līdz, kur kaisle tvan. Es zinu, tas dīvaini skan, bet lūdzu, lūdzu, uzticies man!

Vēlos tavās domās kavēties, kaut mirkli īsu, bet īstu. Būt pie tevis un vēlēties, lai $is sapnis neizklīstu

Uzsmaidi man un es pasmaidī$u kopā ar tevi, ar savu smaidu es atdo$u tev sevi. Savas vēlmes pateik$u tev skaļi, mēgjini, varbūt tās izpildīt vari!?
19283640259721764901952145161004033486

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru