Nejaušs joks

Pacients atnāk pie ārsta un stāsta: Dakter, man ir tāda problēma. Es lūk te stāvu, bet nevaru saprast... it kā stāvu, it kā nestāvu. Psih...

Pacients atnāk pie ārsta un stāsta: "Dakter, man ir tāda problēma. Es lūk te stāvu, bet nevaru saprast... it kā stāvu, it kā nestāvu."
Psihiatrs - "Jā, ļoti interesants simptoms. Par ko vēl sūdzaties?"
- Vēl, dakter, es apsēžos, bet tā nevaru īsti saprast - it kā sēžu, it kā nesēžu...
- Jā, interesanti. Par ko vēl sūdzaties?
- Un vēl, dakter, es noguļos, bet nevaru saprast - it kā guļu, it kā neguļu...
Psihiatrs uzmanīgi paskatās uz pacientu un saka: "Zini, labāk ejiet jūs labāk dirst".
Pacients (ļoti izbrīnīti): "Nesapratu?"
- Nu, ziniet... it kā dirst, it kā nedirst...
19283640259721764908681769479352122831

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru