Nejaušs joks

Pieskrien vecis pie policista: - Savāciet mani, citādi es nogalināšu savu sievasmāti! - Pie reizes nogalini arī manējo, bet es tev palīdz...

Pieskrien vecis pie policista:
- Savāciet mani, citādi es nogalināšu savu sievasmāti!
- Pie reizes nogalini arī manējo, bet es tev palīdzēšu mazāku sodu dabūt.
Vecis nospļaujas un aizskrien pie prokurora:
- Savāciet mani, citādi es nogalināšu savu sievasmāti!
- Nogalini arī manējo, palīdzēšu mazāk sēdēt.
Vecis piedzērās un nogalināja trīs sievasmātes - savu, policista un prokurora.
Tiesnesis:
- Par trīs sievasmāšu slepkavību pilsonim Bērziņam tiek piespriests sešu mēnešu cietumsods.
Tiesnesis pieliecas pie notiesātā un čukst:
- Un ja tu būtu novācis arī manējo, tad vispār tiktu cauri sveikā!
19283640259721764902328724040964607482

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru