Nejaušs joks

Piektdienas vakarā sazvanās divas Vecrīgas ballīšu naskākās apmeklētājas un mēģina sarunāt, kā pavadīt vakaru. - Es gribu iedzert un atsl...

Piektdienas vakarā sazvanās divas Vecrīgas ballīšu naskākās apmeklētājas un mēģina sarunāt, kā pavadīt vakaru.

- Es gribu iedzert un atslābināties, bet visi Vecrīgas klubi apnikuši. Klau, varbūt šovakar iedzeram pie tevis?

- Nekas nesanāks, man draugs mājās, labāk braukšu pie tevis.

- Nē, es zinu labu vietu, kur neviens netraucēs un paparaci arī neuzbāzīsies. Braucam uz Meža kapiem!

Abas tā arī izdara, kapos kārtīgi piedzeras un mājās atgriežas no rīta.

Sestdienas vakarā abu dāmu mīļotie satiekas kādā Vecrīgas klubiņā.

- Tu zini, man liekas, manai sievai ir mīļākais - viņa mājās ieradās rītausmā, galīgi piedzērusies un rokas pilnas ar puķēm.

Otrs galīgi saskumis:

- Bet ar manējo ir pavisam traki. Viņa atnāca mājās tāda, ka knapi uz kājām turējās, bet tas vēl sīkums - ap kaklu viņai bija vainags ar uzrakstu „No Motociklistu kluba Nakts jātnieki".
19283640259721764906538730076290602474

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru