Nejaušs joks

Sieviete- Vai ir kādas problēmas policista kungs? Policists –Kundze, jūs pārsniedzāt ātrumu. S –Hmm.. skaidrs.. P –Vai es varētu apskatīt...

Sieviete- Vai ir kādas problēmas policista kungs?
Policists –Kundze, jūs pārsniedzāt ātrumu.
S –Hmm.. skaidrs..
P –Vai es varētu apskatīt jūsu autovadītāja apliecību?
S –Es jums to iedotu, bet man tās nav...
P –Jums nav??
S–Tiešī tā, man to atņema, par braukšanu dzērumā 4 reizes.
P –Skaidrs.. vai jūs varētu uzrādīt mašīnās reģistrācijas papīrus?
S –To es nevaru izdarīt..
P –Kāpēc ne?
S –Es nozagu šo mašīnu.
P –Nozagāt to??
S –Jā, un tās īpašnieku es nogalināju un sacirtu gabalos.
P –Ko jūs izdarījāt ???
S –Viņa ķermeņa daļas ir plasmatas maisā, bagažniekā, ja vēlaties apskatīties.
Policists skatās uz sievieti, lēnām atkāpjas atpakaļ uz savu mašīnu un izsauc papildspēkus. Pēc 5 minūtēm policijas mašīnas aplenc sievieti.
Vecākais policists lēnām pieiet pie mašīnas, turot lejā pielādētu pistoli.
P –Kundze, vai jūs lūdzu neizkāptu no mašinas?
Sieviete izkāpj ārā no auto.
S –Policista kung, vai ir kādas problēmas?
P –Viens no maniem darbiniekiem man ziņoja, ka jūs šo mašīnu esat nozagusi un tās īpašnieku nogalinājusi.
S –Nogalinājusi īpašnieku???
P –Tieši ta. Vai jūs lūdzu neatvērtu vaļā bagāžņieku?
Sieviete paklausa, paverot skatu uz neko citu, kā tukšu bagažnieku.
P –Vai tā ir jūsu mašīna , Kundze?
S –Jā, man ir tās reģistrācijas papīri.Lūdzu.
Policists izskatās apjucis.
P –viens no maniem ierēdņiem teica, ka jums nav vadītāja apliecības.
Sieviete parokas somiņā un iedod policistam savu autovaditāja apliecību.Poliscists pārbauda to, un neko nesaprot.
P –Atvainojiet kundze. Vienkārši viens no maniem darbiniekiem teica, ka jūs šo mašīnu esat nozagusi un tā īpašnieku nogalinājusi, un sacirtusi gabalolos.
S –JĀ, kātad !! Varu saderēt, ka viņš arī sadirsa, ka pārsniedzu ātrumu !!!
19283640259721764903775599155087751483

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru