Nejaušs joks

Sieviete pie plastiskā ķirurga. -Dakter, es vēlētos izlīdzināt ādu uz sejas. -Nav problēmu, šodien pat mēs iztaisam operāciju bez sāpēm u...

Sieviete pie plastiskā ķirurga.
-Dakter, es vēlētos izlīdzināt ādu uz sejas.
-Nav problēmu, šodien pat mēs iztaisam operāciju bez sāpēm un vakarā jūs varat iet mājās, tas maksā 10000$.
-Redziet dakter, tas ir par dārgu, kautkas lētāks nav?
-Ir par 1000$ operācija, nedaudz sāpēs un pēc nedēļas varēsiet doties mājās.
_Redziet dakter, tas arī ir par dārgu, nu vēl lētāks nekas nav?
-Ir par 100$ ierīce, uzlieciet uz galvas un ik pēc kāda laika pagrieziet un āda pamazām iztaipīsies un izlīdzināsies.
-Labi šo es ņemu.
Pēc nedēļas sieviete atgriežas pie ķirurga.
-Dakter man ir ptoblēmas. Es to aparātu tik griežu, bet man kautkādi maisiņi ir parādījušies zem acīm.
-Tie nav maisiņi, tās ir jūsu krūtis, jūs pagrieziet vēl to aparātiņu, pēc kāda laika arī bārda būs.
19283640259721764908427812840048874663

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru