Nejaušs joks

Inženieris taisās pagulēt, bet programmētājs viņu iztraucē ar piedāvājumu: - Paminam mīklas. Ja tu atbildēsi, tad tev pieci lati, ja neat...

Inženieris taisās pagulēt, bet programmētājs viņu iztraucē ar piedāvājumu:
- Paminam mīklas. Ja tu atbildēsi, tad tev pieci lati, ja neatminēsi tad tu man piecus latus un otrādi.
- Atsienies, es gribu gulēt...
- Nu lūdzu, vienkārša spēlīte!
- Negribu es spēlēt. Gribēju pagulēt...
- Nu labi. Labāk tā. Es uzminēšu - tu man 5 latus, bet ja tu, tad es tev 50 latus. Nu, ko teiksi?
- Labi, pierunāji.
- Cik pašlaik pasaulē ir ICQ abonentu?
Inženieris klusējot izvelk no maka 5 latus un atdod programmētājam.
- Tagad prasi tu! Inženieris uz pāris minūtēm iegrimst dziļās domās un tad saka: - Labi, kas uz trijām kājām ceļas un uz četrām nolaižas? Programmētājs paķer savu notbuku, pieslēdzas pie tīkla, izčeko visus pasaules meklēšanas serverus, ielien čatā, aptaujā visus pazīstamos, izsērčo visas pasaules arhīvus un bibliotēkas, neko neatrod. Izvelk 50 latus un atdod inženierim.
Inženieris iebāž makā naudu un iekārtojas ērtāk, lai laistos miegā.
Programmētājs knosās, knosās, līdz beidzot jautā:
- Kas tas ir, kas uz trijām kājām ceļas un uz četrām nolaižas?
Inženieris klusējot izvelk no maka 5 latus, atdod programmētājam un mierīgi aizmieg.
19283640259721764903718406100824654433

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru