Nejaušs joks

VĒSTULE MINISTRAM. Cien.Slaktera kungs! Vēršos pie Jums ar lūgumu palīdzēt. Man ir 24 gadi.Apstākļu spiests, apprecējos ar 44 gadus vecu ...

VĒSTULE MINISTRAM.
Cien.Slaktera kungs!
Vēršos pie Jums ar lūgumu palīdzēt.
Man ir 24 gadi.Apstākļu spiests, apprecējos ar 44 gadus vecu atraitni.Viņai ir meita, kurai ir 25 gadi.Mans tēvs viņu apprecēja.Iznāk, ka mans tēvs ir manas meitas vīrs.Tādējādi mana meita ir mana pamāte, jo ir mana tēva sieva.Mums ar sievu piedzima dēls.Viņš kļuva par mana tēva sievas brāli un tēva brālēnu.Viņš kļuva arī par manu onkuli, jo ir pamātes brālis.Mans dēls ir mans onkulis!Mana tēva sieva arī laida pasaulē dēliņu.Viņš uzreiz kļuva par manu brāli, jo ir mana tēva dēls, un mans mazdēls, jo ir manas sievas dēls.Iznāk, ka esmu savas sievas brālis, jo esmu sava dēla brālis.Galu galā iznāk, ka esmu pats sev vectēvs.
Tādēļ, ņemot augstākminēto vērā, Slaktera kungs, lūdzu Jūs veikt nepieciešamos pasākumus, lai atbrīvotu mani no obligātā dienesta, jo pēc likuma, iesaukt armijā tēvu, dēlu un vectēvu vienlaicīgi nedrīkst!
19283640259721764907221888481561954317

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru