Nejaušs joks

Vīrs pārnāk mājās no darba, un durvīs viņu sagaida noraudājusies sieva, kas sūdzas: Šis mūsu aptiekārs... viņš mani šorīt tik briesmīgi a...

Vīrs pārnāk mājās no darba, un durvīs viņu sagaida noraudājusies sieva, kas sūdzas: "Šis mūsu aptiekārs... viņš mani šorīt tik briesmīgi apvainoja..." Vīrs, ne vārda neteicis, ar sažņaugtām dūrēm metas pie aptiekāra. Tas, viņu ieraudzījis, saka: "Vispirms ļaujiet man paskaidrot. Šorīt man nedarbojās modinātājs, un es pamodos vēlāk nekā parasti. Nepabrokastojis es metos uz garāžu un tur atcerējos, ka visas atslēgas esmu atstājis mājās. Nācās virtuvē izsist stiklu, pie reizes sagriežot roku. Pa ceļam uz darbu ceļu policija mani sodīja par ātruma pārsniegšanu, un desmit minūšu brauciena attālumā no aptiekas pārplīsa riepa. Kad es beidzot tiku līdz darbam, mani tur gaidīja vesels bars pircēju. Es sāku viņus apkalpot, un tad bez apstājas sāka zvanīt telefons. Mēģinot pārplēst tūtiņu ar sīknaudu, es visu tās saturu izbēru uz grīdas. Nometies uz ceļiem, vācu naudu kopā, tad atkal sāka zvanīt telefons, un es, ceļoties kājās, sasitu pakausi pret kases aparāta malu. Grīļojoties no trieciena, aizskāru plauktu, uz kura atradās dārgas smaržas, un puse pudelīšu nokrita uz grīdas un saplīsa. Bet telefons tikai zvanīja bez apstājas. Kad es beidzot pacēlu klausuli, izrādījās, ka zvanītāja ir jūsu sieva. Viņa gribēja pajautāt, kā rīkoties ar taisnās zarnas termometru, kuru iepriekšējā dienā pie manis bija nopirkusi. Un es viņai laipni un skaidri to arī izstāstīju!"
19283640259721764904740944400277797314

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru