Nejaušs joks

Zaķītis iet pa mežu un redz ka vilks ēd kautko oranžu un apaļu zaķīts jautā vilkam: Ko tu tur ēd? Vilks: Apelsīnu. Zaķīts: Un kur tu to d...

Zaķītis iet pa mežu un redz ka vilks ēd kautko oranžu un apaļu zaķīts jautā vilkam: Ko tu tur ēd?
Vilks: Apelsīnu.
Zaķīts: Un kur tu to dabuji?
Vilks: Tepat tirgū.
Zaķīts aiziet uz tirgu un jautā: Man lūdzu vienu kg pepelsīnu.
Pārdevēja: Mums nav pepelsīnu.
Zaķīts aiziet pie vilka un jautā: Kā sauca to kuru tu toreiz ēdi mežā.
Vilks: Apelsīns.
Zaķīts atkal atnāk uz tirgu un jautā: Man lūdzu vienu kg pepelsīnu.
Pārdevēja: Mums nav pepelsīnu.
Zaķīts: MAN LŪDZU VIENU PEPELSĪNU.
Pārdevēja: Ja Jūs vēl reiz pajautāsiet šo jautājumu tad es jūs ar naglām un āmuru piesitīšu pie sienas.
Zaķīts aiziet pie vilka un jautā: Nu pasaki kā sauc to tur ko tu toreiz ēdi:
Vilks: a_p_e_l_s_ī_n_s.
Zaķīts aiziet uz tirgu un jautā: Jums naglas ir?
pārdevēja: Nē.
Zaķīts: Un āmurs?
Pārdevēja:nē.
Zaķīts: Tad man lūdzu vienu kg ar pepelsīniem.
1928364025972176490213683874892097369

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru