Nejaušs joks

Zaķītis brauc tramvajā, kontroliere saka: - Jūsu biļeti! zaķis- manu biļeti? -Jūsi biļeti! -Manu biļeti? -Jūs slims esat? -Jūs esat ārsts...

Zaķītis brauc tramvajā, kontroliere saka:
- Jūsu biļeti!
zaķis- manu biļeti?
-Jūsi biļeti!
-Manu biļeti?
-Jūs slims esat?
-Jūs esat ārsts?
-jums visi mājās?
-Jūs gribat nākt ciemos?
-Tūlīt kāpiet ārā!
-Jums vietas maz???
Ieiet gailis gaļas veikalā un redz
grillējāmies vistiņas!
-Johaidī, ciemā trūkst vistu, bet šīs te
karuselī vizinās!



Lapsa un vilks nonāk cietumā.
Lapsa:- nez vai mūs šeit noskūs?
Vilks:- Nezinu. Uzprasi tai pelei, kas
tur stūrī sēž.
Aizvainota balss no stūra:-Es
nēsmu pele, bet ezis!


Vīrs ar cerībām jautā dakteram
-dakter, vai es dzīvošu?
Dakteris pieklājīgi atbild
-vai jūs bijāt domājis
vai eksistē dzīve pēc nāves???


viens saka otram
vai tu esi cietis kādā avātijā
jā un lielā
un kas notika
es nomiru
ā nu piedod ka pajautāju!


Vīrs klausās laika ziņas
un dzird ka Sibīrijā -40
Tad viņš zvana savam draugam uz sibīriju.
-Eu dzirdēju ka pie jums baigais aukstums!
-Nē tikai -20!
-Bet laika ziņās teica ka -40!
-Ā tas var būt ārā uz ielas!!!


mamma ar pēci pastaigājas pa zoo
- pēcis saka mammai
-nopērc man pērtiķīti
-nu nē taču sr ko mēs viņu barosim???
-ne ar ko te taču rakstīts: dzīvniekus barot aizliegts!!!!


māte izmisumā zvana ārstam
-mans dēls netīšām norija pildspalvu!!!
dakteris atbild:
-es pagaidām nevaru atbraukt, bet jūs variet
izmantot zīmuli!!!


blondīni uzaicina piedalīties spēlē viņai jautā cik ir
2+2?
blondīne atbild 5
pārējās blondīnes sauc ļauj viņai minēt vēl
ļauj viņai minēt vēl
tātad cik ir 2+2?
blondīne atbild 6?
pārējās blondīnes:ļauj viņai minēt vēl
ļauj viņai minēt vēl
tad pēdējo reizi cik ir 2+2?
4?
pārējās blondīnes ļauj viņai
minēt vēl ļauj viņai minēt vēl


kur dabūji zilu aci???
- sakāvos mīļotās sievietes dēļ
-ar ko
- ar sievu
19283640259721764903886512693636192625

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru