Nejaušs joks

Zobārste, ņemdama rokās urbi, līdz riebumam laipni jautā pacientam: - Vai tu atceries, Aivar, kā skolā, kad sēdēji aiz muguras, visu laik...

Zobārste, ņemdama rokās urbi, līdz riebumam laipni jautā pacientam:
- Vai tu atceries, Aivar, kā skolā, kad sēdēji aiz muguras, visu laiku bez apstājas bakstīji ar pildspalvu man mugurā?




"Hallo, vai Lieni var?"
- "Zināt, jaunais cilvēk, viņas nav mājās."
- "Es zinu, viņa ir pie manis. Tātad - vai viņu var?"




Sieva prasa viram:
-Kapec tu mani nekur neesi aizvedis celojuma?!
Virs:-Es tagad eju iznest miskasti, ja gribi, vari nakt lidzi!



Tiem, kas vēl nav pamanījuši, latviešiem ir 4 tosti:
īsais Nu!
garais – Nu tad!
pavisam garais – Nu tad nu!
supergarais – “Nu tad, par to pašu!”



Sieva modina vīru: Labrīt, mans zaķīt, celies kaķēn! Nu, mosties, saulīte!
Vīrs: Es šodien esmu zivtiņa, man nav kājiņu un es nekur neiešu!



Uz ielas blakus prostitūtai apstājas džips, vīrietis pa pavērtu logu jautā:
- Ko dari par 50 latiem?
Prostitūta:
- Pilnīgi visu!
- Tad kāp iekšā, palīdzēsi mājai betonēt pamatus!
19283640259721764902218634211344591115

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru