Nejaušs joks

Zaķītis un lācis makšķerē. Abi izvelk zelta zivtiņu. Zelta zivtiņa saka: Jums katram 3 vēlēšanās. Lāci saki pirmo. Lācis: Es gribu, lai m...

Zaķītis un lācis makšķerē. Abi izvelk zelta zivtiņu. Zelta zivtiņa saka: Jums katram 3 vēlēšanās. Lāci saki pirmo. Lācis: Es gribu, lai manā mežā visi lāči ir lācenes! Zivtiņa: Labi, darīts. Tu zaķīt? Zaķīts: Es gribu krutu riteni ar ko pabraukāt! Zivtiņa: Labi, darīts. Nu lāci otrā vēlēšanās? Lācis: Es gribu lai visā Latvijā visi lāči ir lācenes! Zivtiņa: Labi, darīts. Zaķit tu? Zaķīts: Es gribu tādu krutu moci ar ko braukāties! Zivtiņa: Labi, darīts. Nu lāci pēdējā vēlēšanās? Lācis: Es gribu lai visā pasaulē visi lāči ir lācenes! Zivtiņa: Labi, darīts. Nu zaķīt tu? Zaķīts: Es nezinu man itkā neko vairs nevajag, bet nu ja vienīgi, lai lācis ir gejs!
19283640259721764904075925732981186728

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru