Nejaušs joks

Dēls tēvam: - vai atceries, ka tu teici, ka vienmēr jāsaka taisnība? Tēvs: - jā! Dēls: - nu re ... dēļ tā es pazaudēju meiteni! Tēvs: - k...

Dēls tēvam: - vai atceries, ka tu teici, ka vienmēr jāsaka taisnība?
Tēvs: - jā!
Dēls: - nu re ... dēļ tā es pazaudēju meiteni!
Tēvs: - kā!?
Dēls: - viņa prasīja, vai man ir mersedes ... es atbildēju, ka nav, tad prasīja vai man ir kontā miljons, es teicu, ka nav, tad viņa prasīja, vai man ir trīsstāvīga villa, es atkal atbildēju, ka nav...
Tēvs: - dēls, lai atgūtu tavu meiteni mēs vārētu pārdot tavu Ferrari un nopirkt Mersedesu, pārskaitīt naudu no tava kontu uz manu tik daudz, lai tavā kontā paliktu tikai miljons, bet nojaukt  villai ceturto un piekto stāvu ar baseinu .. nu nekad mūžā!


19283640259721764903747054010670161316

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru